Портфоліо

Назва навчальної теми

Проект "Розвиток творчих здібностей учнів на уроках української мови"

Основний та другорядні навчальні предмети

Українська мова, українська література

Навчальна тема

Урок розвитку мовлення. Твір-опис за картиною "Богданівскькі яблука" К. Білокур

Вік учнів, клас

11-12 років, 7 клас

Стислий опис проекту

Під час роботи над проектом учні зможуть розкрити свої здібності, збагатити словниковий запас, відчути красу рідного слова, його неповторність і силу, розвинути свій творчий потенціал.
Проект спрямований на вдосконалення умінь і навичок учнів творчо й образно мислити, на реалізацію їх творчих можливостей у різних конкурсах, олімпіадах та ін.
Під час підготовки та створення презентаційних матеріалів вони удосконалять навички аналізувати, порівнювати, розвивати творчу уяву, систематизувати одержану інформацію та застосовувати її на практиці, користуватися різними електронними та друкованими ресурсами.


План

План навчального проекту.
План впровадження проекту.

Навчальні цілі

Завдання проекту:
  • Виявити творчі здібності учнів, розвинути їх якомога повніше;
  • Навчити бачити прекрасне, тонко сприймати навколишній світ;
  • Спонукати до освоєння різноманітних виражальних засобів;
  • Постійно збагачувати словниковий запас учнів;
  • Розвивати творчу уяву, асоціативне, образне мислення;
  • Створити умови для розвитку творчих можливостей учнів та їх реалізації у конкретних творах, участі у творчих конкурсах, олімпіадах тощо.

Опис оцінювання

На початку навчального проекту
ознайомлення учнів з презентацією вчителя, проведення бесід з учнями щодо їхніх знань та здібностей, заповнення форм опитування, проведення обговорення питань, які цікавлять учнів стосовно теми, заповнення схем, таблиць.
Під час роботи
обговорення проведених досліджень, обмін знаннями та власними думками за допомогою сервісів, проведення оцінювання робіт колег та самооцінювання, пропонування власних способів вирішення проблемних питань
Наприкінці проекту
захист власних проектів, оцінювання створеної презентації, оцінювання виконання групового завдання, обговорення отриманих результатів та запропонованих ідей.

Діяльність учнів

На першому етапі учні ознайомлюються з темою, заповнюють схему З-Х-Д, обговорюють питання, консультуються із учителем. Вчитель мотивує батькам важливість та доцільність методу проектів за допомогою публікації. Учні переглядають джерела Інтернету, друковані матеріали, планують свою роботу, створюють мультимедійну презентацію
На другому етапі проекту учні отримують завдання, обговорюють його, працюють з рекомендованою вчителем літературою та матеріалами Інтернет, відбирають необхідний матеріал, узагальнюють його, обговорюють власні думки та результати.
Учасники проекту отримують групові завдання для третього етапу, обмірковують їх, складають усні та письмові твори різних жанрів і стилів, добирають мовні засоби відповідно до задуму висловлювання, стилю та жанру. Виправляють недоліки у власному та чужому мовленні, оцінюють його з погляду змісту, форми, задуму і мовного оформлення. Планують розміщення матеріалу на сторінці публікацій, підбирають ілюстрації, створюють учнівські публікаціі, презентації за шаблоном.

Відомості про автора

Ім'я, прізвище, по батькові
Нерубайський Володимир Артемович
Фах, навчальний предмет
фах: викладач української мови і літератури
навчальний предмет: Українська мова
Навчальний заклад
Тальнівський НВК "загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №1-гімназія"
Місто\село, район, область
м. Тальне, Черкаська область
Контактні дані
v.nerubayski@gmail.com

Відомості про тренінг

Дати проведення тренінгу
13.08.- 27.08. 2012 р.
Місце проведення тренінгу
м. Тальне, Черкаська область
Тальнівський НВК "загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №1-гімназія"
Тренери
Соколюк Тетяна Юріївна

Немає коментарів:

Дописати коментар